30-05-2023
საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ის ორგანიზებით, წელს, პირველად საქართველოში, Martech ფესტივალს - Touch.point-ს ტარდება.
Touch.point განკუთვნილია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის (როგორიცაა: მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელები, მარკეტინგის მენეჯერები, პროდუქტის მენეჯერები, სოც. მედიის მენეჯერები, ქონთენთ მენეჯერები, კრეატიული სააგენტოს ექაუნთ მენეჯერები, სტრატეგიული მარკეტინგის სპეციალისტები, სტრატეგები, პროდუქტის ინჟინრები, ტექ. მეწარმეები თუ სხვა)
ფესტივალის მთავარი მიზანია, აამაღლოს ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების მიმართ ცოდნა და არსებული ტექნოლოგიური გადაწყვეტების პრაქტიკაში ეფექტურ დანერგვას, მეტად შეუწყოს ხელი.
გაეცანით ღონისძიების სრულ „ლაინაფს“:
პროგრამა დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით, პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, კრეათონით, ნეთვორქინგითა და საღამოს წვეულებით.
ფესტივალის მთავარი თემებია:
ყველა დამსწრეს საშუალება ექნება მონაწილეობა მიიღოს AI კრეათონში და, AI-ს გამოყენებით, მარტივი ბრიფების ამოხსნაში გამოსცადოს თავი. ყყველაზე გამორჩეულ ნამუშევრებს საინტერესო ჯილდოებიც ელის ღონისძიების პარტნიორებისგან.
სრული პროგრამა იხილეთ ვებ გვერდზე: https://touchpoint.ge/program
მეტი ინფორმაციისთვის: https://touchpoint.ge/
პირველი კალათის ბილეთების გაყიდვა დაიწყო. ადგილები შეზღუდულია.
ბილეთების შესაძენად: https://tkt.ge/touchpoint
ფესტივალის პარტნიორები არიან: “თბილისი მედია სითი”, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია “აჭარაჯგუფი”, “დ-ბლოკი”, “კეტარის ფონდი”, “სელფი”, “ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია”, “ევიდო”, “ალტა”, “ნოქსტონი”, “ბრიდი” “ლოვენბრაუ”, “ბორჯომი”