გამოკითხვა
სამართლიანად ჩატარდა თუ არა არჩევნები

სხვა გამოკითხვები

არქივი

«    მაი 2024    »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

ფქვილის მწარმოებელთა ასოციაციის აღმასრულებელი დირექტორი: მიზანშეწონილია და ცივილური წესია, რომ ხორბლის გადაზიდვა განხორციელდეს სარკინიგზო ტრანსპორტით და გემით

29-08-2018

ფქვილის მწარმოებელთა ასოციაციის აღმასრულებელი დირექტორის, ლევან სილაგავას განცხადებით, მიზანშეწონილია და ცივილური წესია, რომ ხორბლის გადაზიდვა განხორციელდეს სარკინიგზო ტრანსპორტით და გემით.

მისი განცხადებით, ხორბლის მანქანებით ტრანსპორტირების წილი ბაზარზე 10-15%-ს შეადგენს, დანარჩენი მოცულობა კი სწორედ სარკინიგზო და საზღვაო ტრანსპორტზე მოდის.
„ამ შემთხვევაში, საუბარია გზის გადატვირთვის პრობლემაზე თვითონ ვიყავი მომსწრე, ლარსის მიმართულებით რამხელა რიგებია გადაჭიმული. აღნიშნული მანქანები არა მხოლოდ ხორბლის ტრანსპორტირებისთვის გამოიყენება, ეს არ არის სპეციალურად ხორბლის გადამზიდი მანქანები, მათ ასევე შეუძლიათ გადაზიდონ ნებისმიერი ალტერნატიული ტვირთი როგორც სოფლის მეურნეობის პროდუქცია, ისე სხვა პროდუქტი. ჩვენ კარგად გვესმის მძღოლების პოზიცია, რომ მათ ექმნებათ გარკვეული პრობლემები, თუმცა როგორც ვთქვი, ამ მანქანებს შეუძლიათ სხვა ტვირთიც გადაზიდონ, მათი გამოყენება შესაძლებელია შიდა გადაზიდვებისთვისაც, მათ შორის დაანონსებულია, რომ ხორბლის უხვი მოსავალია საქართველოში“ - განაცხადა ლევან სილაგავამ. 
მისი თქმით, 2008 წლის ომის შემდგომ, გაერომ შეიმუშავა რეკომენდაცია, რომელიც ითვალისწინებს ხორბლის მარაგის შექმნას, რათა ქვეყანას ჰქონდეს ხორბლის მოხმარების ორი თვის მარაგი. 
„ ამ მარაგის 90 %- ის აკუმულირება ქვეყანაში ხდება გემით და რკინიგზით. გემს მოაქვს სამიათასი ტონა, მანქანას ოცი ტონა, მათი შედარებაც არ შეიძლება, ამიტომ მარაგების მხრივაც ამ რეგულაციით ქვეყანაში პრობლემა არ შეიქმნება,“ - განაცხადა ფქვილის მწარმოებელთა ასოციაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა.